środa, 15 maja 2013

Dzień pończoch nylonowych

Witam na moim blogu.
Z okazji dzisiejszego święta postanowiłam założyć bloga, na którym będę się dzielić swoimi pasjami dotyczącymi retro bielizny, ubrań vintage oraz fotografii. Moje zainteresowania sięgają sześć lat wstecz, gdy odkryłam istnienie pończoch nylonowych. Były one dla mnie wybawieniem od znienawidzonych rajstop, które są bardzo niewygodne. Ubraniami vintage zainteresowałam się ciut później, lecz oczywiście było to związane z odkryciem nylonów.
Poniżej zamieszczam zdjęcia, które pokazują jak skrupulatnie obchodziłam dzisiejsze święto :)




Fot: Szymon



2 komentarze:

  1. Witam, super, że ludzie wracają do tej mody. Jest prze-cudowna :)
    Następnym razem jednak, polecam dołączyć buciki do takich zdjęć ^^ Buty na obcasie dodadzą więcej uroku pończochom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Przyjmuję do wiadomości wskazówki i biorę sobie je do serca. Na zdjęciach chciałam uchwycić piękne wykończenie pięty :)

      Usuń